Jak przytyjesz? A jak zacząć zdrowo schudnąć?

0
257

Co robisz, gdy stwierdzisz, że Twoje ubrania nie pasują, a pasek spodni stał się za mały? Od razu zdajesz sobie sprawę, że liczba zdobytych kilogramów przekroczyła limit, do którego byłeś przyzwyczajony, ale oszukujesz się mówiąc „Przytyłem trochę, kilka dodatkowych kilogramów to nie tragedia” i ignorujesz oczywisty problem.

Jak reagujemy, gdy przybieramy na wadze?

Mijają dni, tygodnie, a nawet miesiące, kiedy odkładasz ubrania, które już na Ciebie nie pasują, kupujesz inne w większym rozmiarze, aby czuć się komfortowo, ale nadal prowadzisz ten sam tryb życia, nadal jesz w tym samym tempie, to znaczy te same niezdrowe rzeczy lub te same (zbyt) duże ilości jedzenia i być może w godzinach całkowicie oderwanych od tego, co oznacza zdrowy styl życia.

Stopniowo przyzwyczajasz się do myśli, że przybrałeś na wadze, ale zwykle nie zdajesz sobie sprawy zbyt wcześnie z prawdziwego wpływu, jaki ma to na ciebie, iw pewnym momencie dzieje się nieuniknione: wspinasz się na wagę i widzisz, jak wygląda jego wskaźnik. Postać olbrzymia, albo zakładasz ulubioną rzecz, patrzysz w lustro i widzisz, jak ubranie się na tobie „zatrzaskuje”… to „trochę” nagle stało się ciężarem, z którego zdajesz sobie sprawę, że nie możesz się go zbyt łatwo pozbyć.

Zmartwienie zaczyna przejmować kontrolę nad Twoim umysłem, a myśl, że „muszę schudnąć”, zaczyna Cię nieustannie dręczyć. Zaczynasz szukać łatwych, szybkich diet odchudzających, które z dnia na dzień zdziałają cuda. Poprosisz znajomych, współpracowników o zalecenie szybkiej diety odchudzającej lub szukasz takiej w Internecie, ale okazuje się, że nic Ci nie odpowiada, jeśli chcesz zachować przynajmniej niektóre z ulubionych potraw i szybko schudnąć. w tym samym czasie, bez większego wysiłku.

Spotkałem bardzo niewiele kobiet, które przytykujące zaledwie kilka kilogramów (2-4 kg) od razu reagują na odchudzanie i utrzymanie sylwetki, ale wiem, że istnieją i niewiele mogę im zazdrościć. Okej, przyznaję, trochę więcej.

Z tego, co słyszałem od wielu ludzi wokół mnie, kiedy mają kilka zbędnych kilogramów, większość kobiet decyduje się na jedne z najpopularniejszych diet wśród bliskich przyjaciół, ale jednocześnie wiele kobiet narzeka na „udrękę” trzymania diety ”, efektu jo-jo czy narzekania na kiepskie efekty diet, więc nie widzę tam odpowiedniego rozwiązania.

Co więc robisz, gdy przytyjesz ponad 10, 15 lub nawet 20 dodatkowych kilogramów?

Czy jesteś gotów zmagać się z jakąkolwiek dietą odchudzającą przez 2-3 miesiące, a następnie ponownie przybrać na wadze lub, co gorsza, zachorować, ponieważ Twoje ciało wywróciło się do góry nogami?

Wtedy zaczynają się prawdziwe problemy, bo zdrowa dieta nie powinna być męcząca, nie powinna zagrażać Twojemu zdrowiu, a jej skutki powinny być długotrwałe.

U mnie kliknięcie nastąpiło, gdy przypadkiem skończyłem na sprawdzeniu wagi (długo unikałem wspinania się na wagę, próbując odłożyć nieuniknione), a figura 84 kilogramów wydała mi się. szok, którego potrzebowałem, aby podjąć działanie. Nie miałam takiej wagi od czasu, gdy byłam w ciąży, a różnica 20 kg od tego, ile miałam i jak bardzo chciałam mieć, była ogromna. Niedopuszczalnie ogromny.

Wtedy zdecydowałem, że muszę dokonać poważnej zmiany w swojej diecie i tak nie tak, tylko zmianę „jak książka”, bo chcę czegoś, co trwa i robię to dla siebie, więc to musi być najlepsze rozwiązanie.

Jak zacząć zdrowo schudnąć?

Pracując na polu mediów kobiecych od 22 lat czytałam wiele materiałów o wielości diet istniejących i sprawdzonych przez wszystkich, często dokumentowałam się zarówno w interesie zawodowym, jak i z ciekawości osobistej, poznałam historie i wrażenia wielu czytelników.

Którzy zmagałem się z dodatkowymi kilogramami i omawiałem odchudzanie z wieloma ekspertami w tej dziedzinie i za każdym razem dochodziłem do wniosku, że nie ma cudownej diety odchudzającej, która zaspokoi potrzeby każdego, a typowe (ustalone) diety, które mogą zadziałać u niektórych osób na pewno nie pracować dla wielu innych osób

Ok, więc jaki jest lepszy sposób na odchudzanie?

Odpowiedź jest prosta, lepiej zapytaj o opinię lekarza specjalizującego się w odżywianiu i odchudzaniu, po prostu nie na próżno jest to zadanie, prawda?

Otyłość i nadwaga narastają zarówno na świecie, jak iw naszym kraju, a ich konsekwencje zdrowotne są bardzo poważne. Być może dlatego w ostatnich latach powstało kilka klinik zajmujących się odżywianiem i odchudzaniem, a coraz więcej lekarzy zajmuje się tą dziedziną.

Dlatego postanowiłam poszukać kliniki specjalizującej się w żywieniu i odchudzaniu, w której mogłabym znaleźć rzetelnych specjalistów, abym mógł odpocząć w ich rękach i zdrowo schudnąć.

Dlaczego centrum i dietetyk, aby schudnąć zdrowo?

Indywidualna dieta przygotowana przez dietetyka to w skrócie dieta skrojona specjalnie dla Ciebie, dokładnie na potrzeby Twojego organizmu. Jest to dieta dostosowana pod każdym względem dla Ciebie, a więc bez schematów, bez zawracania sobie głowy przestrzeganiem diety, bez głodzenia się i narażania zdrowia.

Odpowiednio dobrany schemat odchudzania doprowadzi nie tylko do utraty wagi, ale także do poprawy zdrowia dzięki zbilansowanym zaleceniom żywieniowym oraz zgodnie z problemami i potrzebami Twojego organizmu. W ośrodku specjalizującym się w odżywianiu i odchudzaniu masz pod ręką kilku specjalistów i tutaj nie tylko tworzony jest Twój profil żywieniowy, ale także pomagasz w walce z nadprogramowymi kilogramami.

Ważne jest, aby bez problemów komunikować się z dietetykiem, mieć otwarty związek, mieć elastyczność i powagę na tyle, na ile ważne jest, aby mieć doświadczonego lekarza, dlatego z tych wszystkich powodów zwróciłam się do dr Madaliny Truica , specjalisty. w cukrzycy, żywieniu i chorobach metabolicznych w Smart Nutrition Center.

Ile osób wypróbowało samodzielnie różne słyszane diety, które polecają znajomi, aby (prędzej czy później) nie chciały schudnąć? I o ile przybrały na wadze lub zraniły się dietą, która choć doprowadziła do utraty wagi, wpłynęła również na funkcjonowanie organizmu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here